15/4/13

Φτιάχνουν επιχείρηση κόντρα στην κρίση – Tι έκαναν οι Γρηγόρης Ζωντανός και Αλέξης Χριστοδούλου


Πριν από λίγους μήνες ο Αλέξης Χριστοδούλου (36 ετών, προγραμματιστής) και ο Γρηγόρης Ζωντανός (33 ετών, μάρκετινγκ) παραιτήθηκαν από τις δουλειές τους, πούλησαν ό,τι αντικείμενο αξίας είχαν στο ebay (ρούχα, gadgets, ένα βιολοντσέλο...) και έστησαν την επιχείρηση Locish.


Πρόκειται για μια εφαρμογή κινητού με την οποία ο ταξιδιώτης παίρνει προσωπικές συστάσεις από ντόπιους για το πού να πάει, σύμφωνα με τα κριτήρια που ο ίδιος θέτει. «Η ιδέα προέκυψε από εμάς τους ίδιους. Είχαμε πάει ένα ταξίδι στη Βουδαπέστη και ψάχναμε ένα ωραίο μπαρ. Βάζαμε στο google λέξεις όπως «best bars in Budapest» αλλά δεν βρίσκαμε τίποτα ενδιαφέρον, λένε οι ίδιοι. Σκεφτόμασταν ότι είναι αδιανόητο να έχουμε χρήματα, να θέλουμε να διασκεδάσουμε και να μη μπορούμε να βρούμε πού».

Έτσι γεννήθηκε το Locish. Πρώτος σταθμός είναι η Αθήνα, όπου είναι ήδη έτοιμη μια «βιβλιοθήκη» με στέκια της πόλης. Το project τρέχει εδώ και πέντε μήνες και αριθμεί περισσότερους από 1.500 locals οι οποίοι συμβουλεύουν τους χρήστες εφαρμογής για τις κορυφαίες τοποθεσίες της Αθήνας. Μέχρι στιγμής το εγχείρημα έχει χρηματοδοτηθεί με 60.000 ευρώ.

Από την iefimerida