Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να πηγαίνουμε για μια ωραία βόλτα με τα πόδια ή με το ποδήλατό μας στην πεζοδρομημένη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας. Επιτέλους ξεκινά η μελέτη για την πεζοδρόμηση της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας που ενώνει το Καλλιμάρμαρο με τον Κεραμικό. Το έργο αυτό εντάσσεται στο πρόγραμμα ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων της πρωτεύουσας.
Στο enikos.gr βρήκαμε περισσότερες λεπτομέρεις για το έργο:
«Με την καινούργια όψη του, ο δρόμος, όπως σχεδιάστηκε από την εταιρεία Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις, θα αποδοθεί στο μεγαλύτερο μέρος του στους πεζούς -η διέλευση των τραμ και των τρόλεϊ δεν θα σταματήσει-, ολοκληρώνοντας τον μεγάλο αρχαιολογικό περίπατο, ο οποίος θα ξεκινά από το Παναθηναϊκό Στάδιο και θα καταλήγει στον Κεραμεικό. Στα μόνα τροχοφόρα που θα επιτρέπεται η διέλευση είναι στα τραμ και στα τρόλεϊ, φυσικά και στα αυτοκίνητα πρώτης ανάγκης, η εξυπηρέτηση των οποίων προβλέπεται σε κάθε πεζόδρομο. Με την πεζοδρόμηση αλλά και επεμβάσεις, όπως η αντικατάσταση των στύλων ηλεκτροδότησης των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς και η τοποθέτηση σε αρμονική διάταξη νέων και "κομψότερων", οι συμπληρωματικές δεντροφυτεύσεις (10.000 νέοι θάμνοι και 270 καινούργια δέντρα), η διατήρηση των καλαίσθητων κιγκλιδωμάτων στην περιοχή του Ζαππείου, η βελτίωση της περίφραξης σε όλη τη διαδρομή της οδού και η πρόβλεψη για τη συλλογή των όμβριων υδάτων, η εικόνα της περιοχής αλλάζει.»
Στο enikos.gr βρήκαμε περισσότερες λεπτομέρεις για το έργο:
«Με την καινούργια όψη του, ο δρόμος, όπως σχεδιάστηκε από την εταιρεία Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων και Αναπλάσεις, θα αποδοθεί στο μεγαλύτερο μέρος του στους πεζούς -η διέλευση των τραμ και των τρόλεϊ δεν θα σταματήσει-, ολοκληρώνοντας τον μεγάλο αρχαιολογικό περίπατο, ο οποίος θα ξεκινά από το Παναθηναϊκό Στάδιο και θα καταλήγει στον Κεραμεικό. Στα μόνα τροχοφόρα που θα επιτρέπεται η διέλευση είναι στα τραμ και στα τρόλεϊ, φυσικά και στα αυτοκίνητα πρώτης ανάγκης, η εξυπηρέτηση των οποίων προβλέπεται σε κάθε πεζόδρομο. Με την πεζοδρόμηση αλλά και επεμβάσεις, όπως η αντικατάσταση των στύλων ηλεκτροδότησης των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς και η τοποθέτηση σε αρμονική διάταξη νέων και "κομψότερων", οι συμπληρωματικές δεντροφυτεύσεις (10.000 νέοι θάμνοι και 270 καινούργια δέντρα), η διατήρηση των καλαίσθητων κιγκλιδωμάτων στην περιοχή του Ζαππείου, η βελτίωση της περίφραξης σε όλη τη διαδρομή της οδού και η πρόβλεψη για τη συλλογή των όμβριων υδάτων, η εικόνα της περιοχής αλλάζει.»