6/4/11

Βρέθηκε μήνυμα σε μπουκάλι μετά από 24 χρόνια!

In this Friday, March 11, 2011 photo Daniil Korotkikh holds a bottle with a letter he found on a beach at the village of Morskoye on the Curonian Spit, 80 km (50 miles) northwest of Kaliningrad, Russia.
Ο 13χρονος Ρώσος Δανιήλ Κοροτκικής περπατούσε με τους γονείς του στην παραλία όταν είδε ένα διαφορετικό μπουκάλι να γυαλίζει στην άμμο. Το παλιό γερμανικό μπουκάλι μπύρας περιείχε ένα μήνυμα από τον 5χρονο Φρανκ, γραμμένο το 1987.
Ο πατέρας του Δανιήλ μετέφρασε το γράμμα που ήταν στα γερμανικά.
«Με λένε Φράνκ και είμαι 5 χρονών. Ο πατέρας μου και εγώ πηγαίνουμε με το καράβι στην Δανία. Παρακαλώ πολύ όποιος βρει το γράμμα να μου αλληλογραφήσει και θα του γράψω και εγώ πίσω.»
Το γράμμα περιλάμβανε μια διεύθυνση στην περιοχή Coesfeld.
Ο Φράνκ σήμερα είναι 29 χρονών και οι γονείς του ζουν ακόμη στο σπίτι τους στο Coesfeld. Όταν έμαθε ότι βρέθηκε το γράμμα του μετά από τόσα χρόνια δεν το πίστευε. Το είχε σχεδόν ξεχάσει!